Odpowiedzi

2010-01-10T16:21:14+01:00
Patriotyzm to dla mnie przede wszystkim stosunek do języka polskiego, polskiej przyrody, polskich tradycji i polskiej historii, a także do zabytków. Patriotyzm nie jest na pewno zespołem frazesów wypowiadanych w takich czy innych okolicznościach, często w celach doraźnych. Człowiek, który tylko wygłasza najróżniejsze pięknie brzmiące, wzniosłe slogany niezależnie od tego, czy jest działaczem nacjonalistycznej organizacji młodzieżowej, czy premierem rządu polskiego, nie jest jeszcze patriotą.
1 5 1
2010-01-10T16:23:07+01:00
Ja mysle ze moge byc patriota w taki sposób ze bym chronił swój kraj nie niszczoc go jak jest jakies świeto narodowe wywieśic flage uczestniczyc w nim
bardzo sumienie przyznawac sie do swojego kraju nie wstydzidz sie go ja tyle zdołałem wymeyślec :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T16:30:35+01:00
Patriotyzm- jak dla mnie jest to dbanie o to, aby Ojczyzna się rozwijała, aby stawała się coraz lepsza, a my razem z Nią. Kochać ojczyznę bezinteresownie.Rozumieć jej historie.Działać na jej korzyści(bronić,rozwijać,pielęgnować).Buntować się gdy do władzy lgną karierowicze i ludzie którzy krzywdzą czy krzywdzili naród. Rozwijać się umysłowo.Nie poddawać się presji ,szykanom,złym opiniom .Umiłowanie i przywiązanie względem własnej,ojczyzny.