Odpowiedzi

2010-01-10T16:25:34+01:00
10i 3/4m=10.75m
16i 1/2m=10.5
30-10.5-10.75=8.75m
2/5kg=0.4 kg
8.75*0.40=3.5kg
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:26:46+01:00
W zwoju było 30m drutu.odcięto najpierw 10 i 1/4 m a następnie 16 i 1/2 m .ile metrów drutu pozostało?ile waży pozostały drut,jeżeli 1m druta waży 2/5 kg

1/4=0,25 1/2=0,5

1) 30-10,25=19,75

2)19,75-16,5=3,25 , czyli 3 i 1/4

2/5kg=0,4kg

3,25*0,4kg=1,3kg
7 4 7