Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:29:34+01:00
Przodkami założycieli Rzymu byli: Rea Sylwia-matka Remusa i Romulusa i Mars-ojciec.
Wilczyca stała się symbolem Rzymu, ponieważ wykarmiła i zaopiekowała się braćmi(Romulusem i Remusem), którzy zostali porzuceni.
Bezpośrednim założycielem Rzymu był Eneasz bohater wojny trojańskiej i eposu Eneida. Legendarny założyciel miasta Rzymu, żołnierz i podróżnik.
1 1 1
2010-01-10T16:33:58+01:00

2.) Ponieważ uratowała Remusa i Romulusa
3.) Romulus
2 3 2