Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:24:16+01:00
A) będzie to prostokąt o wimiarach 2x9 lub 3x6
b) Pole wyniesie 18cm².
2010-01-10T16:25:53+01:00
A) prostokąt o bokach 5cm i 4 cm
b) pole wynosi 20 cm(kwadratowych)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T16:26:14+01:00
Są trzy rozwiązania:

I.
Układasz je po dwa rzędy i w każdym po 9 kwadratów, i otrzymujesz prostokąt o wymiarach 9 cm x 2 cm, wtedy jego pole wynosi P = 9 cm * 2 cm = 18 cm²

II.
Układasz je po trzy rzędy i w każdym po 6 kwadratów, i otrzymujesz prostokąt o wymiarach 6 cm x 3 cm, wtedy jego pole wynosi P = 6 cm * 3 cm = 18 cm²

III.
Układasz je w jednym rzędzie, a w nim 18 kwadratów, i otrzymujesz prostokąt o wymiarach 1 cm x 18 cm, wtedy jego pole wynosi P = 1 cm * 18 cm = 18 cm²