Odpowiedzi

2010-01-10T16:27:42+01:00
# Szymon
# Andrzej
# Jakub
# Jan
# Filip
# Bartłomiej
# Tomasz
# Mateusz
# Jakub
# Szymon
# Judasz ZDRAJCA JEZUSA

MAM NADZIEJE ZE POMOGLEM =)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:27:48+01:00
Szymon zwiany Piotrem
Andrzej brat Szymona
Jakub syn Zebedeusza
Jan syn Zebedeusza (brat Jakuba)
(Rybacy)
Mateusz celnik
Filip
BArtłomiej
Tomasz
Jakub syn Alfeusza
Tadeusz zwany również jako Juda, syn Jakuba
Szymon Kananejczyk
Judasz Iskariota- na jego miesjce potem został wybrany Maciej
1 1 1