Odpowiedzi

2010-01-10T16:47:55+01:00
Tytuł utworu Jan Sebastian Bach Aria na strunie G z 3 suity orkiestrowej 7 Fantazja Telemann
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:29:11+01:00
Mam swój zespół i to jest moja własna piosenka:

1. Już nawet nie wiem ile lat
wiatr tak smaga mnie po twarzy.
Boję się każdego dnia
i tego, co się zdarzy.

2. A życie wciąż poddaje mnie
coraz trudniejszej próbie.
Gdy wygram rundę cieszę się,
w następnej zaś się gubię.

REF.: Wiem, że to nie jest równa walka
a dobra chwila jest jak dar.
Muszę to przetrwać,wierząc tylko,
że smutek zniknie jak zły czar.

3. I wiem, że popełniłem błąd,
lecz nigdy nie wiem, jaki?
To płynę z prądem to pod prąd,
mylnie czytając znaki.

4. Mijają dni, tygodnie, lata
ja ciągle z falą zmagam się.
Już tchu brakuje,lecz nie zatonę,
coś na powierzchni trzyma mnie.

REF.: Wiem, że to nie jest równa walka
a dobra chwila jest jak dar.
Muszę to przetrwać,wierząc tylko,
że smutek zniknie jak zły czar.

Mam nadzieje że sie spodoba ;)