Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:34:31+01:00
Nie należy używać spacji w nazwach plików - zamiast tego należy stosować_podkreślenie (shift i - powstaje _ )
Należy używać tylko małych liter w nazwach plików i w rozszerzeniach po kropce. W przeciwieństwie do Windows - Unix traktuje małe i wielkie litery jako różne znaki.
Nie należy używać polskich liter w nazwach plików
Nie należy używać znaków: ~, !, @, #, $, , &, +, =, ?, *, > , < itp. Windows może je akceptować, ale Unix niekoniecznie.
2 3 2
2010-01-10T17:19:15+01:00
: , ; , "" , / , ?

Ponieważ Windowsy Są Tak Zaprogramowane Że Nie Da Się Wpisać Niektórych Tych Znaków.....
-------------------------------------------------------------------------------