Odpowiedzi

2010-01-10T16:37:45+01:00
Masa miedzi wynosi 2kg * 25% + 3kg * 40% = 0,5kg + 1,2kg = 1,7kg
masa calego stopu to 2kg + 3kg = 5kg
stosunek jednego do drugiego wynosi 1,7kg/5kg = 34%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:39:14+01:00
2kg 25%
3kg 40%

25% z 2kg = 500g
40% z 3kg = 1200g
Więc mamy 1700gram miedzi po mieszaniu

2kg+3kg=5kg łącznie waży

1,7kg z 5kg = 34%
Odp:Otrzymany stop zawiera 34%miedzi.

Pozdro licze na naj :)