Do każdego z podanych wyrazó dopisz taki wyraz pokrewny, by objaśniał jego pisownię. Piszemy:
wróg, bo wrogi
próchno, bo...........
protokół, bo.............
wierzyć, bo................
parzysty, bo..........
rożek, bo................
zachód, bo...............
pierze, bo................
żarzyć, bo...................
ważyć, bo..............
książka, bo................

w (.................) wstaw wyraz pokrewny!
thx:)

3

Odpowiedzi

2010-01-10T16:39:26+01:00
Próchno, bo...........
protokół, bo protokoły
wierzyć, bo wiara
parzysty, bo para
rożek, bo................ róg
zachód, bo............... zachodzić
pierze, bo................
żarzyć, bo...................żar
ważyć, bo..............waga
książka, bo................księga
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:39:33+01:00
Próchno bo ???????
protokół bo protokoły
wierzyć bo wiara
parzysty bo para
rożek bo róg
zachód bo zachodni
pierze bo pióra
żarzyć bo żar
ważyć bo waga
książka bo księga
4 3 4
2010-01-10T16:42:26+01:00
Próchno bo prószko
protokół bo protokolant
wierzyc bo wiara
parzysty bo para
rożek bo róg
zachód bo zachody
pierze bo pióro
żarzyc bo żar
ważyc bo waga
książka bo księga

proszę jak coś Ci będzie nie pasowało to pisz :D
2 5 2