Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:46:29+01:00
Woliński
perłówka jednokwiatowa
storczyki
żywiec cebulkowy

słowiński
ruchome wydmy
długosz królewski
poryblin
2010-01-10T16:47:32+01:00
Roślinność:
np. honkenia piaskowa, wydmuchrzyca piaskowa, rukwiel nadmorska i solanka kolczysta oraz gatunki siedlisk słonych w delcie Świny - halofity

Zwierzęta:
np. bielik, wodniczki, biegus zmienny, muchołówk mała.




2010-01-10T16:51:36+01:00
Obszary ochrony ścisłej w Wolińskim Parku narodowym to:

* Obszar ochrony ścisłej im. dr. Stefana Jarosza
* Obszar ochrony ścisłej im. prof. Mariana Raciborskiego
* Obszar ochrony ścisłej im. prof. Zygmunta Czubińskiego
* Obszar ochrony ścisłej im. dr. Bogdana Dyakowskiego
* Obszar ochrony ścisłej im. prof. Władysława Szafera
* Obszar ochrony ścisłej im. prof. Adama Wodziczki

Flora:
* długosz królewski
* mikołajek nadmorski
* pajęcznica liliowata
* wiciokrzew pomorski
* zimoziół północny


w Słowińskim:
Flora:
*widłak torfowy
*mikołajek nadmorski
*storczykowate
* turzyca piaskowa
*długosz królewski

Fauna:
*bielik
*myszołów
*foki i morświny