Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:47:32+01:00
DNA
kwas deoksyrybonukleinowy to kwas nukleinowy zbudowany z wielkiej liczby podjednostek zwanych nukleotydami. Każdy nukleotyd składa się z cukru deoksyrybozy, reszty kwasu fosforowego i jednej zasady azotowej: adeniny, tyminy, guaniny lub cytozyny.
RNA
to kwas nukleinowy zbudowany z wielu nukleotydów. Każdy nukleotyd składa się z cukru rybozy, reszty kwasu fosforowego oraz jednej zasady azotowej: adeniny, uracylu, guaniny lub cytozy.
1 5 1
2010-01-10T16:58:51+01:00
DNA rozni sie tym od RNA
- ma kwas deoksyrybonukleinowy, a RNA rybonukleinowy
- DNA ma tymine a RNA uracyl
- DNA jest to nić podwójna a RNA jest to nic pojedyncza

Prosze ostatnio to miałam na biologii
1 1 1