Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T16:45:34+01:00
X-obecny wiek Ani

x-5 - 5 lat temu
(x+5)-za 5 lat

x-5=0,5(x+5)
x-5=0,5x+2,5
0,5x=7,5
x=15

Mam nadzieję że pomogłem jak pomogłem to postaw najlepszą odpowiedź a jak nie pomogłem to nie stawiaj spamu ani złej odp
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:46:05+01:00
Ania 5 lat temu =10lat
Ania teraz= 15lat
Ania za 5 lat= 20 lat
Ania obecnie ma 15 lat