Odpowiedzi

2010-01-10T16:56:22+01:00
Zad.1.
50%
30%
50%
100%
75%
10%
zad.2
35%
5,2%
150%
33 i jedna trecia %
83 i jedna trzecia %
133 i jedna trzecia %
w przybliżeniu 27%
111%
2010-01-10T16:59:14+01:00
50%
30%
50%
100%
75%
10%

35%
112%
150%
33,(3)%
83,(3) %
133,(3)%
27(27)%
111,(1)%
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:07:23+01:00
Zad.1
8/16 * 100 % = 0,5 * 100 % = 50 %
3/10 * 100% = 0,3 * 100% = 30 %
6/12 * 100% = 0,5 * 100% = 50 %
4/4 * 100% = 1 * 100% = 100%
3/4 * 100% = 0,75 * 100% = 75 %
1/10 * 100% = 0,1 * 100% = 100 %
Zad.2
7/20 = 0,35 * 100% =35 %
1,3/25 = 0,052 * 100 % =5,2 %
3/2 = 1,5 * 100 % = 150 %
1/3 = 0,(3) * 100 % = 33,33333 ~ 33,3 %
5/6 = 0,8(3) * 100% = 83,33333 ~ 83,3 %
1,1/3 = 0,3(6) * 100% = 36,6666 ~ 36,6 %
3/11 = 0,(27) * 100% = 27,(27) ~ 27,27 %
1,1/9 = 0,1(2) * 100% = 12,(2) ~ 12,2 %