Odpowiedzi

2010-01-10T16:52:22+01:00
- zniszczone książki, reklamówki
- szkło
- tworzywa sztuczne
- metal
- resztki pokarmów, czerstwe pieczywo,
- gazety, zapisane zeszyty,
- puszki po napojach, produktach spożywczych
2 3 2
2010-01-10T16:52:59+01:00
- papier - makulatura
- plastik - butelki coca - cola itp.
- szkło (białe) - nowe butelki
- szkło (kolorowe) - nowe butelki
- aluminium - puszki na napoje
- metale - karoserie samochodów
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:53:32+01:00
Papier
Szkło
Metale wszelkiego rodzaju
Ciepło-ze spalania
Energie-ze spalania

Pozdro licze na naj :)
2 1 2