Krzyżówka

1.Religia w Azji o największej liczbie wyznawców(5 liter)
2.Jeden z dwóch głównych odłamów islamu(7 liter)
3.Wyznawcy tego odłamu chrześcijaństwa zamieszkują głównie zachodnią część Rosji(11 liter)
4.Rejonem rozkwitu tej religii jest wschodnia część Chin(12 liter)
5.Religia Filipińczyka(10 liter)
6.Święte miasto judaizmu(10 liter)
7.Odłam islamu dominujacy w Iranie(6 liter)
8.Religia,której wyznawcy zamieszkują przede wszystkim Półwysep Indochiński(7 liter)
9.Wyznaje go większość hindusów(8 liter)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:03:46+01:00
1. Islam
2. Szyicki
3. Prawosławie
4. Konfucjanizm
5. Katolicyzm
6. Jerozolima
7. Szyizm
8. Buddyzm
9. Hinduizm
26 4 26
2010-01-10T17:20:54+01:00
Islam
szyicki
prawosławie
konfucjanizm
katolicyzm
Jerozolima
szyizm
buddyzm
hinduizm
17 4 17
2010-01-10T17:25:22+01:00
1. Islam
2.Szyicki
3.Protestancki
4.Konfucjanizm
5.Katolicyzm
6.Jerozolima
7.Szyizm
8.Buddyzm
9.Hinduizm
14 3 14