Podaj po 3 przykłady tytułów, i autorów książek do każdego kryterium:
1. historyczne
2.współczesne
3.fantastycznonaukowe
4.obyczajowe (społeczne)
5.przygodowo-podróżnicze
6.psychologiczne
7kryminalne

dodawać szybko, na dzisiaj...... daję naj!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:14:47+01:00
1.historyczne:
,,Alianci" Jarosław Ambrow-Newerly
,,August" John Williams
,,Barbarzyńska Europa" Karol Modzelewski
4. obyczajowe:
,,21 krokow do szczesci" F.G. gERSON
,,48 tygodni" Magdalena Kordel
,,A może piekła nie ma?" Tomasz Niedziela
7.Kryminalne
,,Adwokat" Michael Connelly
,,Agenci niewinności" David Ignatius
,,21:37" Mariusz Czubaj
5.Przygodowo.....
,,4 lata na hustwace" Wojciech Kmita
,,Komary na zębach" Bartosz Niedziółka
,,Beowulf" Caitlin r. Kiernan
6. psychologiczne
,,A trawa sama rośnie" Osho
,,Błony umysłu" Jolanta Brach-Czaina
,,Błysk! Potęga przeczucia" Malcolm Gladwell
3. fantastyczno-naukowe
,, 2586 kroków" Andzrej Pilipiuk
,, 4 pory mroku" Paweł Paliński
,,Akwaforta" K.J Bishop
2. wspólczesne
,,Świat do góry nogami" Beata Ostrowicka
,,Apokalipsa 2012" LAWRENCE e. jOSEPH
,,aUTOPORTRET reportera" Ryszard Kapuścinski
5 4 5
2010-01-10T17:22:23+01:00
1.Alianci(Jarosław Abramow-Newerly),August(John Williams),Barbarzyńska Europa(Karol Modzelewski)
2.Alchemik, Piąta góra (Coelho),Oskar i pani Róża(Schmitt),Jezioro osobliwości(Siesicka)
3.Kwietniowa czarownica(Axelsson Majgull),Małe, zielone ludziki(Boruń Krzysztof),Planeta małp(Boulle Pierre)
4.21 kroków do szczęścia (F.G. Gerson),A może piekła nie ma?(Tomasz Niedziela),A zimą nastało lato(Sandra Paretti)
5.Batalion czołgów (josef skvorecky),Cztery lata na huśtawce(Wojciech Kmita),Gwiazda Babilonu(Barbara Wood)
6.30 MINUT Z INTELIGENCJĄ EMOCJONALNĄ (Jörg Wurzer ),AARON T. BECK (Weishaar Marjorie E.)
7.Czy powiemy pani prezydent?(Jeffrey Archer),Kasyno(Nicholas Pileggi ),Imię Róży( Umberto Eco )
2 5 2
2010-01-10T17:28:45+01:00
1. "Alianci" Jarosław Abramow-Newerly
"August" John Williams
"Blizna. Proces Kurii krakowskiej 1953" Wojciech Czuchnowski
2."Pamiętnik IV Rzepy" Krzysztof Daukszewicz
" Zmierzch i filozofia. Wampiry, wegetarianie i pogoń za nieśmiertelnością" Rebecca Housel, William Irwin, J. Jeremy Wisnewski
"Humor i mądrość Świata Dysku" Terry Pratchett
3."Harry Potter"
"Niskie POziomy" Marcin Pełka
"Chodząc we mgle" Marcin Pełka
4."Myśli zapisane w słowach" Magdalena Janczewska
"48 tygodni" Magdalena Kordel
"Ale się porobiło" Lolly Winston
5."Cztery lata na huśtawce" Wojciech Kmita
"Młodość i gwiazdy" Eugeniusz Paukszta
"Pod gołym niebem" Mark Twain
6."Kato-tata. Nie-pamiętnik" Halszka Opfer
"Techniki manipulacji" A. Edmüller, T. Wilhelm
"Teologia narkotyku" Artur Sroka
7."Anioł z Missisipi" Greg Iles
"Bez śladu" Linwood Barclay
"Białą lwica" Henning Mankell

Te książki przeczytałąm sama ... poza trzema .! :)))
1 5 1