Odpowiedzi

2010-01-10T16:57:00+01:00
Kotliny powstają na skutek ruchów górotwórczych lub przez proces niszczenia terenu przez wiatr lub wodę
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:03:22+01:00
KOTLINY powstają po przez zapadanie się pewnych obszarów powierzchni Ziemi (np. pod wpływem osiadania gruntów w wyniku eksploatacji górniczych) lub wskutek erozyjnego działania czynników zewnętrznych (głównie wody).
6 2 6
2010-01-10T17:29:46+01:00
--kotliny powstają przez zapadanie się pewnych obszarów powierzchni Ziemi (np. pod wpływem osiadania gruntów) lub wskutek erozyjnego działania czynników zewnętrznych (głównie wody).
3 3 3