Odpowiedzi

2009-09-23T19:51:31+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T21:07:06+02:00
To nie tajemnica, wszakże wiadomo o tym było już setki lat przed Jego narodzeniem. Np. prorok Izajasz dokładnie opisywał szczegóły związane z Mesjaszem. Narodził się z dziewicy, nie z cielesnej woli ludzi, lecz z Ducha. Bóg posłał Jezusa, by umarł zamiast każdego z nas na krzyżu, spłacając tym samym nasz dług - winę. I teraz każdy, kto przyjmie Jego ofiarę i narodzi się na nowo, będzie mógł ujrzeć Królestwo Niebios.

tak swoją drogą, pomyśl o tym, po co On przyszedł, nie na religię, tak dla siebie ;) I co to zmienia realnie w Twoim życiu? Może nic. On zmienił moje życie kompletnie, mam nadzieję, że również Twoje. Bo grunt to te nowe narodziny ;)
Pozdro.