Podkreśl prawdziwe wartości liczbowe dotyczące ludności Azji.

a)Mieszkańcy Azji stanowią ponad 40%/60% ludności świata
b)Chrześcijaństwo wyznaje około 0,3 mld/ 0,3 mln osób.
c)Ludzie młodzi stanowią 30%/45% społeczeństwa Azji.
d)Wskaźnik urbanizacji wynosi 40%/60% .
e)W azji znajduje się prawię 20/200 aglomeracji o liczbie ludności przekraczającą milion.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:08:53+01:00
A)60%
b)0,3 mld
c)45%
d)40%
e)200
1 5 1
2010-01-10T17:10:11+01:00
A) 60%
b) 0,3mln
c) 45%
d) 40%
e) 200