Napisz humoreskę na wybrany temat:
- Pewnego dnia przydarzyła mi się zabawna historia.
- Pewnego dnia byłem świadkiem zabawnego zdarzenia.

Dla tych którzy nie wiedzą co to jest humoreska- to krótkie opowiadanie o zabawnym zdarzeniu. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:19:07+01:00
Pewnego dnia byłem świadkiem zabawnego zdarzenia.
W mojej szkole odgrywano jasełka bożonarodzeniowe .
Kiedy śpiewano kolędę , na scenę weszła Maryja z Jezuskiem w ręku .
Nagle potknęła się o swoją szatę , upadając na środek sceny , a naga lalka którą trzymała wylądowała w sam środek publiczności .
Zrobiło się duże zamieszanie gdyż nikt nie mógł powstrzymać się od śmiechu . Ta historia do dziś jest wspominana w naszej szkole .
3 3 3
2010-01-10T17:20:15+01:00
Pewnego dnia przydarzyła mi się zabawna historia.
Jestem wielką fanką tańca z gwiazdami i któregoś dnia postanowiłam poudawać tańczące gwiazdy. Wyciągnęłam starą miotłę mojej babci i zaczęłam tańczyć do muzyki Britney Spears. Całkiem zapomniałam że nie zasłoniłam okien,a co gorsza że mieszkam na parterze. Koledzy z klasy akurat przechodzili obok i nagrali mój taniec ,od tamtej pory wszyscy wołają na mnie Britni ;D
3 3 3