Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:07:00+01:00
1. Jest to film animowany zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.
2. Za pomocą specjalnych okularów, które są nieodłącznym elementem podczas oglądania filmu w kinie 3D można przenieść się w świat bohaterów.
3. Lepiej można zrozumieć sens filmu.
4. Nic nie odwraca uwagi widza od filmu dzięki okularom.
5. W "opowieści wigilijnej" przedstawiona jest historia skąpca, który nawraca się dzięki odwiedzinom duchów. Na pewno spodoba się wszystkim widzom.

czekam na naj :)
1 5 1
2010-01-10T17:07:34+01:00
1. pokazuje jak święta zmieniają ludzi.
2. Ekranizacja książki
3. Ciekawy film.

Myślę że te 3 ci się przydadzą..;)
1 1 1
2010-01-10T17:36:09+01:00
1)Oglądając 3D czujemy się jakbyśmy tam byli
2)Odwiedziny Ducha Wigilijnej przeszłości
3)Odwiedziny Ducha tegorocznego Bożego Narodzenia
4)Odwiedziny Ducha przyszłych Wigilii
5)Ebenezer zrozumiał , że w życiu posiada się tym więcej im więcej daje się innym (majątek to nie wszystko)
1 1 1