Odpowiedzi

2010-01-10T17:16:35+01:00
Witam
Mój problem przedstawia się następująco:
mam kłopot 15 tysięcy mieszkańcó 300 dzieci do przedszkola a tylko 70 miejsc
Rozmawiałam z dyrektorką i sprawe tez cieżko nosi bardzo lubi dzieci a ja estem gotowy aby gmina zgodzila się o powiekszenie przedszkola i aby dziecui mogly dobrze się uczyć i mieć wygodnoś w nauce ta petycja woła sie o to ze zebralam podpisy i chcą co nioekturzy miedzy innymi 250 osub o powiekszenie przedszkola aby wiecej dzieci mogły sie w niej uczyć
Bardzo prosze o zapoznanie się stym i rostrzygnięcie w jak najszybszym czasie :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:22:48+01:00
Miejsce, dn 23.11.2009r.


Twoje imię i nazwisko, miejscee zamieszkania



Wójt gminy x
Pan/pani xxx

Zwracam się do Pana z problemem, który nurtuje większość mieszkańców naszej gminy. Tym problemem jest stan dróg w naszej gminie. Drogi są bardzo zniszczone i potrzebują naprawy. Utrudniają one komunikację. Poza tym wielu uczniów dojeżdza do szkoły rowerami, więc konieczne jest utworzenie ścieżki rowerowej dla bezpieczeństwa uczniów.
W imieniu mieszkańców gminy i uczniów naszej szkoły proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Twoje imię i nazwisko.
7 4 7