Odpowiedzi

2010-01-10T17:07:50+01:00
Chyba hrabia
M Hrabia
D hrabii
C hrabii
B hrabię
N hrabią
Ms hrabii
W hrabio
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:08:32+01:00
M-htabia
D-htabii
C-htabii
B-htabię
N-z htabią
Msc.-o htabii
W o htabio !

a teraz do hrabia bo chyba o to ci chodziło ;)
M hrabia
D hrabii
C hrabii
B hrabię
N z hrabią
Ms o hrabii
W o hrabio !
Bardzo proszę o punkty ;)

3 1 3
2010-01-10T17:24:23+01:00
M. hrabia
D. hrabii
C. hrabii
B. hrabie
N. hrabią
Msc. hrabii
W. hrabio

M. hrabie
D. hrabii
C. hrabiom
B. hrabie
N. hrabiami
Msc. hrabiach
W. hrabie