Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T19:07:20+02:00
Zapisz w metrach używając notacji wykładniczej ( prosze jak ktos potrafi to rozpisac to jakoś ) ;) z góry dzięki :
a) 12 mm
b) 317 km
c) 27,5km
d) 0,3 mm
e) 500 mm
1m=100cm=1000mm
x^y =oznacza "x" do potęgi "y"
10^-2=1/100
a) 12mm=0,012m=1,2:100=1,2×10^-2
b) 317km=317000m=3,17×100000=3,17×10^5
c) 27,5km=27500m=2,75×10000=2,75×10^4
d) 0,3mm= 0,0003m=3:10000=3×10^-4
e) 500mm=0,5m=5:10=5×10^-1
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-23T19:09:39+02:00
A) 12 mm=12×0,001m=0,012m=1,2×10⁻²m
b) 317 km=317×1000m=317 000m=3,17×10⁵m
c) 27,5km=27,5×1000m=27500m=2,75×10⁴m
d) 0,3 mm=0,3×0,001m=0,0003m=3×10⁻⁴m
e) 500 mm=500×0,001m=0,5m=5×10⁻¹m

prosze :)
13 4 13