Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:11:04+01:00
1km²=1 000 000m²
0,5km²=0,5×1 000 000=500 000m²

2km²=2×1 000 000m²=2 000 000m²

1m²=10000cm², czyli 1cm²=0,0001m²
125 000cm²=125 000×0,0001m²=12,5m²

1m²=100dm², czyli 1dm²=0,01m²
25000dm²=25000×0,01m²=250m²
3 2 3
2010-01-10T17:11:35+01:00
1. 500m kwadratowych
2. 2000m kwadratowych
3. 125m kwadratowych
4. 2500m kwadratowych

Mam nadzieję że pomogłem (c(:
2 5 2