Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:34:23+01:00
V=P podstawy *h
P podstawy=2m * 100m =200m(kwadratowych)
v=200m*0,5m=100m(sześciennych)
V=100(sześciennych) na 100m(kanalu)
1 1 1
2010-01-10T19:25:34+01:00
***
V= pole podstawy razyh
Pole podstawy=2m razy 100m =200m kwadratowych
v=200m*0,5m=100m szesciennych

V=100(sześciennych) na 100m(kanalu)
1 5 1
2010-01-10T19:47:47+01:00
Objętość kanału to pole podstawy razy wysokosc
P podstawy = 2*100m = 200 m kw.
V = 200* 1/2m=100m sześć.
V=100 metrów sześć/100m