Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:13:39+01:00
Napisał-3os.l.poj.r.m.
opisał-3os.l.poj.r.m.
wywarło-3os.l.poj.r.n.
podobała się-3os.l.poj.r.ż.
ogarnia-3os.l.poj.
dowiedział się-3os.l.poj.r.m.
zapłacili-3os.l.mn.r.mo.
3 4 3
2010-01-10T17:17:34+01:00
Napisał - 3os. l. poj. r. męski
opisał - 3os. l. poj.r. męski
wywarło - 3 os. l.poj. r. nijaki
podobała się - 3os. l.poj. r. żeński
ogarnia - 3os. l.poj. r.nijaki
dowiedział się - 3 os. l.poj. r.męski
zapłacili - 3os. l. mn. r. męskoosobowy
2 4 2
2010-01-10T17:19:58+01:00
Napisał - os. 3, l.poj. r.męski
Opisał - os.3, l.poj. r. męski
Wywarło - os.3, l.poj. r. nijaki
Podobała się - os.3, l.poj. r. żeński
Ogarnia - os.3, l.poj. r. - (nie da się określić, pasuje do każdego z tej osoby, czyli męskiego, żeńskiego i nijakiego)
Dowiedział się - os.3, l.poj. r. męski
Zapłacili - os.3, l.mn. r. męskoosobowy

Chyba poprawnie xdd
Pozdrawiam :*
2 3 2