Odpowiedzi

2010-01-10T17:17:15+01:00
Kaktusy
Tulipany
Róże
Wrzosy
Słoneczniki
Stokrotki
Przebiśniegi
Krokusy
Chryzantemy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:17:47+01:00
Wśród owoców to np:
1. maliny
2. truskawki
3. pomarańcze
4. brzoskwinie
5. porzeczki
6. arbuzy
7. wiśnie
8. winogrona/winorośle
Wszystkie te owoce są kolorowe i wspaniale sie prezentują i można z nich wykonywać różne przetwory, dżemy, soki, itp.
Rośliny oleiste, np.

9. oliwka
10. palma kokosowa
11. orzech ziemny
12. soja
13. sezam
14. rzepak
15. slonecznik
16. bawełna

Każda z tych roślin wspaniale wygląda, gdy "owocuje", a z jej owoców/ziaren wytwarza się wspaniały olej.
Warzywa:
17. brokuł
18. marchew
19.kalarepa
20. seler naciowy
21. dynia
22. kalafior
23. pieczarki
24. prawdziwki

Wszystkie te rośliny prezentują wspaniałe kolory, potrafią dorosnąć do dużych wymiarów i wszystkie nadają się, by wyżywić ludzi, można z nich robić sałatki, również przetwory a także inne wspaniale i zdrowe dania.
Drzewka:
25. jodła
26. buk
27. sosna
28. olcha
29. klon
30. dąb

To piękne drzewa, a z ich drewna wykonuje się np. meble.

Myślę, że to będzie dobrze, chyba, że musi być opis do każdej z tych roślin? No ale co? Będziesz do każdej pisał to samo?
Pozdrawiam :)
2010-01-10T17:19:03+01:00
Wśród owoców to np:
1. maliny
2. truskawki
3. pomarańcze
4. brzoskwinie
5. porzeczki
6. arbuzy
7. wiśnie
8. winogrona/winorośle
Wszystkie te owoce są kolorowe i wspaniale sie prezentują i można z nich wykonywać różne przetwory, dżemy, soki, itp.
Rośliny oleiste, np.

9. oliwka
10. palma kokosowa
11. orzech ziemny
12. soja
13. sezam
14. rzepak
15. slonecznik
16. bawełna
Pokrzywa
Aloes
Rumianek
Babka
Szałwia
Mięta
Mlecz
Melisa
Róża dzika
Bez Czarny
Jarzębina
Koper Włoski
Tymianke

Pozdrawiam:)