Odpowiedzi

2010-01-10T17:20:32+01:00
1.Przesunąc zamek lub pociągnąc rzepę
2.Wyjąć przedmiot który potrzebujemy w danej chwili
3.Zamknąc piórnik zasuwając zamek lub zapinając rzepę
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:21:01+01:00
Instrukcja obsługi piórnika

piórnik jest to zminitriazowana teczka w której możemy schować co chcemy,np. przybory szkolne.

oby odwożyć piórnik należy pociągnać za zamek aby go otworzyć tak samo jak w kurtce aby zamknąć pociagnąć w drugą stronę

taka cała instukcja
2010-01-10T17:23:27+01:00
...hmmm..
1.jest otwierany
2.pojemny
3.kolorowy
4.możesz go wszędzie zabrać
...a instrukcja to:
1.kup piórnik
2.otwórz go
3.włóż potrzebne ci przyżądy
4.weź go do szkoły:P
2 3 2