Uzupełnij tekst, tak aby powstało krótkie opowiadanie:

''Przygoda w parku''
Pewnego słonecznego popołudnia Natalia wybrała się do parku. ...........................................
W pewnej chwili....................
Wydarzyło się to w najmniej odpowiednim momencie, ponieważ...............................
Po chwili stało sie jasne, że........................................................
Na szczęście.........................
Dlatego też.....................................................................
W ostatniej chwili okazało się, że.........................
Było to naprawdę miłe zakończenie tej przygody.

PROSZĘ O POMOC

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:25:00+01:00
1. by w ciszy i spokoju odpocząć.
2. ujrzała ogromnego psa , biegnącego wprost na nią.
3.Nie było nikogo kto mógłby ja przed nim uchronić.
4.to tylko milutki pies, który chce się bawić.
5.przestała się go bać
6. właścicielem psa jest jej kolega z klasy.
43 3 43
  • As6
  • Początkujący
2010-01-10T17:38:09+01:00
Pewnego słonecznego popołudnia Natalia wybrała się do parku.
Ubrana była w nową zieloną , letnią sukienkę, Na głowie miała piękny słomiany kapelusz z którym podczas swoich wycieczek nigdy się nie rozstawała.
W pewnej chwili ni stąd ni z owąt zaczął padać deszcz.Natalia przestraszona schronila się pod drzewo.Wydarzyło się to w najmniej odpowiednim momencie, ponieważ miała na sobię swoją nową sukienkę.Po chwili stało sie jasne, że widzi przed swoimi oczyma małą altankę pod którą się schroniła.Na szczęście miała w torebce husteczki higieniczne ktore przydały jej się na otarcie mokrej twarzy.Dlatego też szybko otarła twarz i wrucila do poprzedniej formy kiedy była czysta oraz sucha.W ostatniej chwili okazało się, że altanka pod którą się schriniła była miejscem dzików , które wrócily z wycieczki głodne , brudne oraz co najgorsze bardzo wściekłe. Dziewczynka zaczęła uciekać, a że nie miala gdzie to wspieła się na drzewo zachaczając o gałąź sukienkę którą podarła.Spanikowana wróciła do domu opowiedziała wszystko dokładnie mamie która na nią nie krzyczała, wręcz prtzeciwnie pochwalila za szczere wytłumaczenie się Natalii
Było to naprawdę miłe zakończenie tej przygody.

mam nadzieję że jest ok. nie wiedzialam co napisać ;]
37 2 37