Odpowiedzi

2010-01-10T17:23:35+01:00
O jak dużo godziny wstajesz? Kiedy oglądasz telewizję? Tylko w weekend. Co robisz wieczorem? Wieczoru hore ja muzyka.
3 2 3
2010-01-10T17:25:03+01:00
O której godzinie wstajesz?
Kiedy oglądasz telewizję?
Tylko w weekendy.
Co robisz wieczorami?
wieczorami słucham muzyki.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:25:24+01:00
Um wieviel Uhr stehst du auf?----- o ktorej godzinie wstajesz?
Wann siehst du fern?---------- kiedy ogladasz tv?
Nur am Wochenende.-----------tylko w weekend
Was machst du abends?---------co robisz wieczorem?
Abends höre ich Musik. ----------wieczorem slucham muzyki
3 3 3