Potrzebuje odp.do krzyżówki
-złośliwy utwór literacki
-intensywnie czerwony kolor(nie bordowy)
-Judaszowy srebrnik też nim był
-placówka mniejsza niż odział banku
-między Rzeszowem a Krakowem?
-kobieta wzywana do sądu
-zmienia głos

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:32:21+01:00
Złośliwy u. literacki- paszkwil


intensywnie......- burgund


judaszowe....- zaplata


miedzy....- płaszów


zmienia- modulator
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:33:32+01:00
1.paszkwil
2.burgund
3.zapłata / zapłatą
4.
5.płaszów
6.
7.modulator

reszty nie wiem