Przetłumacz :
Von .......... bis........... bin ich in der Schule und lerne fleiBig.
Um............komme ich nach Hause zuruck.
Ich esse um ............ zu Mittag und um ............. zu Abend.
Die Hausaufgaben mache ich von ........... bis............. .
Um............... sehe ich fern.
Ich gehe um............... schlafen.

3

Odpowiedzi

2010-01-10T17:26:32+01:00
W .......... do ........... Jestem w szkole i uczyć się fleiBig.
Aby ............ Przychodzę do domu.
Ja jem w ............ w południe i na ............. obiad.
Zrobić pracę domową z ........... na ............. .
Do ............... Oglądać telewizję.
I'm going to ............... spać.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:27:59+01:00
Przetłumacz :
Von...... bis........... bin ich in der Schule und lerne fleiBig.
Um............komme ich nach Hause zuruck.
Ich esse um ............ zu Mittag und um ............. zu Abend.
Die Hausaufgaben mache ich von ........... bis............. .
Um............... sehe ich fern.
Ich gehe um............... schlafen.

od......do......... jestem w szkole i pilnie sie ucze.
o..........wracam do domu.
o ...........jem obiad a o ........kolacje.
zadania domowe odrabiam od......do........ .
o ........... ogladam tv.
o ........ ide spac.
1 5 1
2010-01-10T17:30:37+01:00
Od .......... do ........... Jestem w szkole i uczę się pilnie .
O ............ Przychodzę do domu.
obiad jem o............ a o............ kolacje.
pracę domową robię od........... do ............. .
o ............... oglądam telewizję.
o ............... idę spać.
1 5 1