Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:29:27+01:00
18 * 0,91 = 16,38 - tyle zaplacily za 18 kartonikow soku
62 zł - 16,38 zł = 45,62 zł - tyle moga wydac na wode
45,62 / 1,70 = 26,8
Odp dzieciom wystarczy na zakup 26 butelek i zostalo im jeszce ok 1,42 reszty
2010-01-10T17:29:54+01:00
Soki- 18*0,91=16,38
Zostało- 62-16,38=45,62
Woda- 45,62:1,70=26 razcej 26 butelek


Niewiem czy jest dobrze