Odpowiedzi

2010-01-10T17:33:48+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić panią ....... na uroczyste świętowanie dziesięciolecia naszej szkoły, które odbędzie się ............. 2010 roku o godzinie ....... w ...............(np, sali gimnastycznej).

.....................(Twoje imię i nazwisko)

Pozdrowienia i liczę na naj ;)

P.S. Jeśli nie musisz tego zrobić np. w zeszycie, to warto zrobić to na jakiejś specjalnej kartce.Estetyka też będzie się liczyła.Nie radzę robić błędów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:37:22+01:00
Zaproszenie!

Mamy zaszczyt zaprosić Panią................. na 10-lecie Szkoły ...................... . Uroczystość odbędzie się ............. o godzinie ............ . Podczas oficjalnej części przyjęcia uczniowie ze Szkolnego Koła Teatralnego pochwalą się swoimi zdolnościami aktorskimi w sztuce pt. ,,Już 10 lat minęło...". Część nieoficjalna będzie zlożona z poczęstunku dla wszystkich gości oraz z tańców przy muzyce naszego Szkolnego Zespołu ,,Trampki". Bardzo serdecznie zapraszamy i rrosimy o potwierdzenie przybycia.

Samorząd Uczniowski
2010-01-10T17:58:08+01:00
ZAPROSZENIE

W imieniu Samorządu Szkolnego mam zaszczyt zaprosić
Sz.P.................. na obchody 10-lecia naszej szkoły.
Uroczystość odbędzie się
dnia ......... o godz....... na szkolnej sali gimnastycznej.
Po części artystycznej zapraszam do sali nr.1 na kawę
i poczęstunek.
Z poważaniem
.......................
1 5 1