Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T19:09:01+02:00
Fizyczne:
stan skupienia
twardośc
barwa
połysk
kowalnośc
przewodnictwo elektryczne
sprężystośc
odpornośc na uderzenia
rozpuszczelnośc w wodzie gęstosc
temp.topnienia i wrzenie

Chemiczne:
smak
zapach
reaktywnośc chemiczna
palnosc

ps.Miałam z tego sprawdzian ostatnio.Mam nadzieję że pomogłam
2009-09-23T19:38:56+02:00
Właściwość fizyczna:cecha substancji z wyłączeniem właściwości chemicznych.
właściwość chemiczna:cecha substancji, którą można zaobserwować podczas reakcji chemicznej.