Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:33:39+01:00
Wzór na pole= a²√3:4
4√3=a²√3:4 /×4
a²√3=16√3 /:√3
a²=16
a=√16
a=4
odp. bok kwadratu ma 4 cm
2010-01-10T17:36:54+01:00
P= a2/3:4
4/3=a2/3:4 /*4
16/3= a2/3 /: /3
16=a2 / pierwiastkujemy
4=a
Pozdrawiam :)
2010-01-10T17:38:13+01:00
P=(a²√3)/4 ten wzór jest wzięty ze wzorów jakie się poznaje przy okazji lekcji z twierdzenia pitagorasa a=? a to bok trójkąta P=4√3
4√3=(a²√3)/4/*4
16√3=a²√3/:√3
16√3/√3=a²
16=a²
4=a
a=4

Odp: Bok trójkąta wynosi 4 (cm).

Mam nadzieję na naj.... Jeżeli dostanę od ciebie naj rozwiąże ci jedno zadanie bez żadnych punktów po prostu za free, wystarczy, że mi je prześlesz na pw, pozdrawiam Tomrajder