Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:33:33+01:00
Wyznacz srodek tego trójkąta poprzez podzielenie na pół odcinków tego trójkąta. ich punkt wspólny w srodku trójkąta bedzie jednym z wierzchołków malych trojkątów.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:33:42+01:00
Wyznacz najpierw środek tego trójkąta poprzez podzielenie na pół odcinków tego trójkąta. ich punkt wspólny w środku trójkąta będzie jednym z wierzchołków małych trójkątów.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:34:27+01:00

Musisz wyznaczyć środek tego trójkąta dzieląc na pół odcinki tego trójkąta.Ich punkt wspólny w środku trójkąta będzie jednym z wierzchołków małych trójkątów.
;)
1 1 1