Odpowiedzi

2010-01-10T18:00:47+01:00
drogi przyjacielu
na wstepie mojego listu chciałam ci powiedziec o swoje przyjazni .
o tuz pewnego dnia znalazłam sobie najfaniejsza przyjazn pod słońce .
przyjaciólka która ma na imie Pyska jest bardzo cudowna przyjaciólka .
pozdrawiam cie serdecznie i do uszłyszenia Drogi Przyjacielu ;)
buziaczki :*:*
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:21:23+01:00
Droga Kasiu! 06.01.10
Piszę ten list ponieważ chciałabym ci cos waznego powiedziec
Wiesz, ze jestesmy przyjaciółkami od pierwszych lat szkolnych. Znamy sie od rozpoczęcia edukacji :DNasza przyjaźń przetrwała juz 7 lat. Wiedz ze o kazdej porze dnia mozesz sie do mnie zwrócic z kazdym Twoim problemem. Zawsze ci pomogę lub spróbuje pomóc. Mozesz mówić mi wszystko, ja dochowam tajemnicy,
jestes moja najlepsza przyjaciółką. Mam nadzieję, ze nasza przyjaźń będzie trwała na wieki tak jak u naszych mam.

Pozdrawiam zoongirl1


Wydaje mi sie ze mamy takie same ksiązki od religii. Wiec jak cos to pisz . Mi ten list zajął całe wykropkowane miejsce. Dostałam 5. Licze na najlepszą! Pozdrawiam
15 4 15