Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:34:59+01:00
Jeden z dwunastu apostołów Był pierwszym zwierzchnikiem Kościoła chrześcijańskiego Przed powołaniem przez Pana Jezusa na apostoła
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:35:29+01:00
Był apostolem jednym z uczniow jezusa
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:35:33+01:00
Święty Piotr jest uznawany przez Kościół rzymskokatolicki za pierwszego papieża. Był jednym z 12 apostołów - uczniów Jezusa. Został nim porzucając dotychczasowy zawód rybaka.