Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:40:24+01:00
Azja Mount Everest
Afryka Kilimanjaro
Ameryka Pół. Mount McKinley
Ameryka Poł. Aconcagua
Europa Mt BlANC
Oceania Carstenz Pyramid
Antarktyda Mount Vinson

Mam nadzieje ze pomoglem
4 5 4
2010-01-10T17:40:48+01:00
Europy-mount blanc
azji-mount everest
amerki polnocnej-makinlej
ameryki pouludniowej-akongangua
afryki-kilimandzaro
australii-gora strzeleckiego
4 3 4