Zamień jednostki:
a) 40 g = ...... kg
b) 146 kg = ...... dag
c) 12 t = ...... dag
d) 890 mg = ...... t
e) 103 g = ...... t
f) 44 mg = ...... dag
g) 902 g = ...... dag
h) 14 dag = ...... g
i) 125 g = ...... mg
j) 38 mg = ...... g

Pilne.!!!

Z Góry dzięki;**

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:46:49+01:00
A)0,004kg
b)14600dag
c)1200000dag
d)0,00000089t
e)0,00000103t
f)0,044dag
g)0,902dag
h)14000g
i)1250mg
j)3,8g
2010-01-10T17:52:56+01:00
A) 40g=0,04 kg
b) 146 kg=14600 dag
c) 12t=1200000 dag
d) 890 mg= 8,90000 t
e) 103 g=0.000103 t
f) 44 mg=0.0044 dag
g) 902 g=90.2 dag
h) 14 dag=140 g
i) 125 g= 125000 mg
j)38 mg=0.038 g