Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:42:06+01:00
Tragizm romea i julii polegał na tym, że mimo tego że bardzo się kochali nie mogli być ze sobą. Pochodzili ze skłóconych ze sobą rodzin.
W wyniku nieporozumienia oboje jednak umierają - całe zamieszanie wyniknęło z ich wielkiego uczucia do siebie i kłótni obu rodzin.
2010-01-10T17:46:10+01:00
Romeo i Julia pochodzili z dwóch wrogich rodów Kapuletich i Montekich.Jednak postanowili być ze sobą nie zważać na innych. Musięli zatem spotykać się potajemnie by być ze sobą chociaż przez chwilę. Ich miłość była dozgonna ale także tragiczna. Niestety jeden z kochanków musiał zginąc, by rodziny zrozumiały jak wielkie i głębokie było ich uczucie. Gdyby nie wrogość i złe nastawienie rodzin kto wie może para by żyła.