Pro9szę o szczegółowe przetłumaczenie :] Dam dużo punkcików. :)

Hi Sylwia,

Thank you, and your English is FINE! I just like making the Gallery interesting and complete, and of course I am grateful to all the other people who made the scans and screen captures.

I'm glad you like it. I thought you would!

All the best,

Richard

P.S. I hope this is Polish, and means something like, don't worry, be happy!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T19:29:02+02:00
Hi Sylwia,

Thank you, and your English is FINE! I just like making the Gallery interesting and complete, and of course I am grateful to all the other people who made the scans and screen captures.

I'm glad you like it. I thought you would!

All the best,

Richard

P.S. I hope this is Polish, and means something like, don't worry, be happy!

Witaj Sylwio!
Dziękuję Ci, twój angielski jest w porządku. Po prostu lubię tworzyć interesujące i kompletne galerie i oczywiście jestem wdzięczny wszystkim innym ludziom, którzy skanują i robią zrzuty ekranu do niej.

Jestem rad(Mam nadzieję), że podoba Ci się to. Myślę, że pewnie tak!

Wszystkiego najlepszego

Richard

Mam nadzieję, że to poprawne po Polsku i brzmi jak: nie martw się, bądź szczęśliwy.


Gdybym wiedział o czym on dokładnie gada, to może lepiej bym to przetłumaczył xD Ale mam nadzieję, że jest ... poprawne i po polsku, a nie po polskiemu ;)
1 5 1
2009-09-23T19:35:55+02:00
Witaj Sylwio!
Dziękuję Ci, twój angielski jest wspaniały. Po prostu lubię tworzyć interesujące i kompletne galerie i oczywiście jestem wdzięczny wszystkim innym ludziom, którzy skanują i robią zrzuty ekranu do niej.

Mam nadzieję, że podoba Ci się to. Myślę, że pewnie tak!

Wszystkiego najlepszego

Richard

Mam nadzieję, że to poprawne po Polsku i brzmi jak: nie martw się, bądź szczęśliwy.
1 5 1