Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:43:29+01:00
Na wstępie mojego listu chciałabym Cię przeprosić, że nie byłam na pogrzebie Twojej córki.
Rozumiem jakie znaczenie w Twoim życiu odgrywała Orszulka, chcę abyś wiedział, że przeżywam jej śmierć i razem z Tobą jestem pogrążona w żałobie. Niepojęte jest dla mnie to, że Bóg zabrał z tego świata tak młodą osobę. wiem, ze była Twoim najukochańszym dziecikiem i bardzo ją kochałeś, ale niestety Ona już nie wróci i musisz się z tym pogodzoć. Teraz powinieneś więcęj czasu poświęcić reszcie rodziny, przecież oni też potrzebują Twojej miłości. Myślę, że kiedy będziesz się modlił za Orszulkę pomoże Ci to ulżyć w bólu. Tak, wiem to będzie ciężkie, ale wierze, ze Ci się uda. Czytałam Twoje "TRENY" , które napisałeś. Czytając te wzruszjące wiersze, mogłam zauważyć Twój różnorodny stan uczuć. Uważam, iż zrobiłeś dobrze pisząc te wiersze. Przelałeś swój ból i wielkie cierpienie na kartkę papieru. Mam nadzieję, ze znajdziesz ratunek dla własnej duszy.
Jeszcze raz składam Ci najszczersze kondolencje myśleę, że spotkamy się niedługo.
1 4 1
2010-01-10T17:49:43+01:00
Najszczersze wyrazy współczucia Panu Janowi i jego bliskim po stracie najmłodszej córeczki Urszulki, składa .......
1 4 1