Odpowiedzi

2010-01-10T17:43:32+01:00
Moim znadniem czas dany nam na Ziemi powinniśmy wykorzystywac w sposób szczególny. Zwiedzać świat , poznawać kulture świata i obyczaje. Interesować się tym co dzieje się na ziemi .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:46:43+01:00
Czas można wykorzystać na wiele sposobów. Ja uwielbiam pływać i rysować, czemu poświęcam największą część wolnego czasu.
Jestem zadowolona z tego co robię i sprawia mi to ogromną radość i uśmiech. Pewną część czasu pochłania również zainteresowanie grami komputerowymi. Mam ich całe pudło!
Czas można spełniać na wiele sposobów. Przede wszystkim na czas spędzony biernie bądź czynnie. Najczęściej jest wykonywany z zaangażowaniem.
2010-01-10T17:47:52+01:00
Ja wykorzystuje czas dany na ziemi tak
7.30-wstaje ubieram sie
8.30-zjem sniadanie
9.00 -wychodze na autobus
10.0 jestem w szkole zaczyna sie pierwsza lekcja
11.00-zaczyna się druga lekcja
12.00 zaczyna sie trzecia lekcja
13.00-zaczyna sie 4 lekcja
13.30-wychodze ze szkoly
14 -jestem w domu i odrabiam lekcje
15.00-ide z mama na zakupy
16;00-przyjedzam z zakupó
18;00-ogladam fil do 19.00
20-ide się myć
9;00-ide spać
zalicz mi plis :))