Odpowiedzi

2010-01-10T17:45:03+01:00
Wersal- palac

Absolutyzm, forma ustroju politycznego, polegająca na skupieniu w ręku monarchy całości władzy

fabryka- zaklad przemyslowy


rewolucja-proces gwałtownych zmian w jakiejś dziedzinie

6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:46:13+01:00
Absolutyzm-to poglad z mysli politycznej, krol musi byc ze stolicy
Fabryka-zakład produkcyjny na dużą skalę cyklu produkcyjnego
Rewolucja - znaczaca zmiana , ktora zachodzi w krotkim czasie
Wersal-pałac
4 4 4