Odpowiedzi

2009-09-23T19:26:47+02:00
Jezus Chrystus jest naszym zbawicielem i mesjaszem.
Boga objawił człowiekowi poprzez nie wiem co...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T19:31:39+02:00
Jezus Chrystus jest synem naszego Boga, który został zrodzony, aby zbawić świat. Przedstawia on nam Boga jako miłosiernego Ojca.
2009-09-23T19:35:41+02:00
Jezus Chrystus jest naszym mesjaszem i zbawicielem. Przedstawil on nam Boga jako miłosiernego Ojca.