Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:49:15+01:00
Ludzie dobrej woli
Ksiądz(każdy po przez Ewangelie głosi słowo Boże)
Ale tak naprawdę to każdy człowiek tylko w niektórym zło siedzi,ale kiedy trzeba powie.
Ale nikt niczego nie potrafi przewidzieć!!!!
2 5 2
2010-01-10T17:52:15+01:00
-kiedyś Jan Paweł II
- wydaje mi się że w dzisiejszych czasach księża
nie mam pojęcia...;?(
2010-01-10T18:20:10+01:00
Na pewno papież,
księża,
dobrzy ludzie