`.do podanych rzeczowników dobierz po 2 okreslajace je przymiotniki o przeciwnym znaczeniu;
`.wzór: piosenka --> ładna - brzydka

RZECZOWNIKI:
postawa, bohater, charakter, postepowanie, czyn, werdykt
OKRESLAJACE JE PRZYMIOTNIKI:
łagodny, naganna, negatywny, wielkoduszne, stronniczy, gwałtowny, pozytywny, sprawiedliwy, wzorowa, szlachetny, małostkowe, ohydny

`.z góry dzieki <3 ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T17:51:51+01:00
Postawa - naganna - wzorowa
bohater - negatywny - pozytywny
charakter - łagodny - ohydny
postępowanie - wielkoduszne - małostkowe
czyn - szlachetny - stronniczy
werdykt - gwałtowny - sprawiedliwy
41 4 41
2010-01-10T18:02:47+01:00
Bohater: negatywny-pozytywny
postawa; wzorowa-naganna
charakter: łagodny-wielkoduszny
postępowanie; pozytywne-negatywne
czyn;szlachetny -ohydny-
werdykt;sprawiedliwy-małostkowy
24 3 24